Jak na to v C - dekodovani prikazu

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Čtvrtek Září 25 12:10:30 CEST 2008

Dobry den,

tak nenos klobuk, mohli by ti ho prepichnut.
Z Procyon AVRlib som si pre svoju vlastnu potrebu uz portoval nejake
veci pre Renesas R8C. Prerobit treba hlavne fyzicky pristup ku portom a
ku pamati, ale zvysok skoro bez zmeny.
(Samozrejme som neportoval vsetko, len to, co mi bolo treba. )

Ako si predstavujes doplnanie prikazov v jednocipe?
Momentalne sa daju pridat alebo odobrat len preddefinovane akcie, ku
ktorym je napisany a prelozeny code v ROM. Napr: "SET MODE ADMIN" by
spristupnilo dalsie prikazy a "SET MODE USER" by ich zas odstranilo z
parsera:
	cmdlineAddCommand("TAJNYPRIKAZ",	cmdTajnyPrikaz );

Ak to myslis pocas behu aplikacie, tak to asi tazko. To by si musel
spolu s prikazom zadat aj relokovatelny binarny code a ulozit ho niekam
na heap alebo do flash.
Mozne by to bolo vtedy, ak by v aplikacii bol nejaky interpreter:
ADD COMMAND KAFFEE "begin insert inhalt into tasse from automat where
art='KAFFEE' END"
:-)

Richard Kaliciak