Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyam

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Září 25 11:10:45 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 25.9.2008 od Josef Stengl:

> Připomínáte mi mého otce, ten také když je něco vysvětleno uhýbá od
> původního tématu, aby mohl dál nadávat eee tedy mít pravdu.

Jak jako uhybam od tematu?

> Já jsem začal s tím že se nedivím že člověk, který poznal jen MS
> windows s jeho command.exe nebo cmd exe, tak v ní nerad pracuje,
> protože tyto aplikace jsou velmi nekomfortní a neergonomické.

Nic o nekomfortnosti a neorgonomicnosti jsem necetl, ja reagoval
konkretne na toto oznameni:

> Nadruhou stranu se nedivím že uživatelé microsoftích produktů
> nechtějí dělat s příkazovou řádkou. ono se stou co je tam pořádně
> dělat nedá a nic jiného neznají.

A to jsem chtel vysvetlit.

> To že já používám pod v zaměstnání cmd.exe znamená že jsem se
> neprobojoval IT secure policy a IT pracovník mi to nesmí
> naistalovat, proto že se mi nelíbí že MS nemá pořádný shell k
> instalaci s tím nesouvisí, tím jsem se nechtěl zabývat.

Ja to proste nechapu. Asi jsem natvrdlej. Pises, ze uzivatele
microsoftich produktu nechteji delat s prikazovou radkou, protoze
stoji za prd a nic jineho neznaji.

Takze tim rikas, ze uzivatele Windows jsou uplni dementi, kdyz by si
nedokazali stahnout a nainstalovat jiny program pro prikazovou radku,
pokud by ji chteli pouzivat misto grafickeho rozhrani, a zaroven kdyby
jim nestacila ta standardni?

A Microsoft muze uplne za vsechno, protoze zrovna tobe prijde kvalitni
prikazova radka jako veledulezita vec, tak nutnost doinstalace
jakehosi open source je velky problem (pouze pod Windows, protoze na
Linuxu je to samozrejme zakladni vec)? A nekomu jinemu zase prijde
jako veledulezita vec neco jineho, co Microsoft zrovna nenapsal a
nepribalil. A nekomu se zase nelibi, ze neco Microsoft napsal a dava
zadarmo, protoze zrovna on by to chtel take napsat a prodavat. Ach jo.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz