OT: terminalove okno v Linuxovom GUI, was: sice tu bolo niecooopen source programatore, ale uz davno sa to zvrhlo na nieco ine,takze na tom co tu bolo vlastne vobec nezalezi... ; -)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Září 25 10:45:14 CEST 2008

>Programu pro emulaci terminalu je dost, napø. gnome-terminal to urèitì umí i z menu.

Musim sa pozriet, ci existuje balicek pre Eee. Pojde to v nom vobec?

Z coho ma napada nasledovny problem: nejde mi ani apt-get/sylpheed (koncia s nejakou chybovou hlaskou), odkedy som sa pokusil nainstalovat asem51 (http://plit.de/asem-51/asem51_1.3-2_i386.deb - ta instalacia koncila spektakularnym padom "nezhoditelnych" linuxov).

Vedel by mi s tym niekto pomoct, prosim?

Dakujem

wek