Castecny OT: Netbooky

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Čtvrtek Září 25 09:37:52 CEST 2008

A koukam ze jsme narazili na stejny problem.U mne to doslo dokonce tak
daleko ze pokud chci tstovat nejake plc nebo periferie a nestaci mi to co je
ve win tak mam smulu.Nez dostanu svoleni od sitare (i dva dny)tak to radsi
vyresim doma.Mame vzdalenou zpravu takze pokud jsem na siti tak mi
kontrolujou vse.
Vyresil jsem to stejnym zpusobem jak to chcete resit i Vy.Jenze mel jsem
trosku specificke pozadavky (com,lpt) a tam jsem u soucasnych nb
narazil.Cena kterou jsem minil akceptovat se ani nahodou neslucovala z tim
co je na trhu mezi novymi nb.Sahl jsem tedy do bazaru a sehnal NC6320 za
15000.Zkuste kouknout treba na www.gigacomputer.cz tam prodavaji repasovane
nb za dobre  ceny.Ja jsem chtel treba kupovat tento kousek
http://dell.gigacomputer.cz/cs/zbozi/30635-dell-latitude-d505.html a jak
koukam ted ho dokonce pekne slevili.
Na to co pisete vam bude stacit i kdyz je pravda ze spouste lidu nebude
stacit vykonove ale pro vyvojare jako vy myslim ze je dostacujici.To si ale
musite rozhodnout sam.
Radek
----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 24, 2008 8:13 PM
Subject: Castecny OT: Netbooky

Zdravim,
jelikoz me v praci neskutecne buzerujou se sluzebnim NB a nesmim na nem
mit zadne ani freeware aplikace rozhodl jsem se jim ho hodit na hlavu.

Vzhledem k mym pozadavkum na NB mi z toho vychazi netbook. Potrebuju
bezne veci na netu a aby mi na tom bezel kompiler o MikroE a palici soft
k Prestu od Asixu. Pripojeni na net Wifi i kabel.

Jak vypada situace na trhu - dnes jsem se odpoledne dival a zda se mi to
silene neprehledne. Ma smysl poridit neco uz ted nebo se vyplati pockat
anzto se ceka nejaka bomba na trhu?