Jak na to v C - dekodovani prikazu

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Září 25 09:08:46 CEST 2008

IMHO je idealni kompromis nejaka inteligentni pole  struktur, ktere obsahnou
popis vsech variant prikazu, nebo stromova struktura.
Kazda polozka by obsahovala klicove slovo, typ 1. parametru, popis 1.
parametru ... A univerzalni funkce by to prohledala a dekodovala. Zmeny a
rozsirovani pak mohou byt velmi jednoduche a prehledne.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Va Sm
Sent: Thursday, September 25, 2008 7:39 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Jak na to v C - dekodovani prikazu

prikazy budou zadavany v ascii znacich. Trochu problem asi vznika s vetvenim
prikazu. Napr.: prikaz SET ma dalsich mnoho "podprikazu" (SET POW, SET FREQ,
SET ATT, SET...) , stejne tak dalsi prikazy. Prave tady vaham, jak se do
progamu pustit. Nechtel jsem prilis pouzit jen "jednoduche" porovnanvani
stringu schovanych nekde v kodu. Ma predstava se ubira spise k nejake
tabulce nebo jinak definovanmu stromu dane struktury prikazu, ktera by se