Jak na to v C - dekodovani prikazu

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Září 25 08:07:49 CEST 2008

Tady by mohlo byt resenim kdyby lexikalni analyzator vracel kody
lexikalnich elementu, treba SET = 1, POW = 2, FREQ = 3 a analyza
prikazu by uz byla zadratovana v kodu. Jedna funkce by pri nalezeni
SET volala funkci pro zpracovani prikazu SET (a v ni by se to dal
vetvilo podle POW, FREQ atd.), dalsi funkce treba pro PRINT nebo tak
nejak.

Ales Prochaska