Jak na to v C - dekodovani prikazu

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Čtvrtek Září 25 07:20:09 CEST 2008

Pavel,

mam miernu obavu, ze yacc a bison sa do takeho jednocipa
ako je 8051 nedaju portovat :-)

Ale vygooglit kniznicu getopt a pozriet sa na zdrojak,
to by mohlo pomoct, ak ide o parametre podobne tym
ake sa daju najst v prikazovom riadku, teda vo forme
separator-parameter, napr. " -a -b --prikaz1" atd.

Lubos