Castecny OT: Netbooky

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Září 25 06:27:54 CEST 2008

Ja koupil pred nedavnem
http://www.alza.cz/acer-extensa-5620z-4a2g32mi-d98124.htm , beru to jako
spotrebak, uz jsem letos jeden 3 roky stary zlikvidoval ;-) a za tu cenu me
velmi prekvapil... Vsimnete si disku, pameti, IR a vypalovacky...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Josef Stengl
Sent: Wednesday, September 24, 2008 10:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: Castecny OT: Netbooky

Na lan-shop.cz jsem to koupil levněji.
Pozor, jeden odkaze ukazuje na 9200 a druhý na 9210, což sice vypadá stejně
ale mají jiné chipsety (nebudu se dívat, ale intel 3100 a 4???) Další
průšvich u 9200 je že sice všechny komponenty zvládají 64 bit, ale BIOS nemá
podporu, takže nenabootujete. Mě osobně toto pořádně naštvalo, protože mi
nenapadlo se na to podívat. Prostě mě nenapadlo že to nějaký výrobce vyrobí
v součastnosti BIOS beze 64 bitové podpory. Jinak spokojenost, všechno
funguje, používám debian. ced