Castecny OT: Netbooky

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Září 25 00:25:02 CEST 2008

Ja na device.cz koupil slusny repasovany IBM R60 (1,8 core2, 1G RAM, 120G HDD
sata, 512MB nesdilena ati grafika - tusim X1400 - hry nehraju - nevim, wifi,
bt, DVDRW, ctecka na otisky). Baterka da 2,5h pri normalnim pouzivani, v IBM
monitoru ukazovala po koupi 20nabiti. K tomu brasna, mys a samozrejme zdroj,
v cena Vista business (nalepka na spodku pocitace, uvedeno i na fakture
samozrejme). Zaruka 2 roky, vzhledove novy stroj, cena vcetne DPH 16500 pred
prazdninama.

Napr Kubuntu 8.04 na tom jelo po instalaci vcetne vsech ficur, akorat ctecku
otisku sem musel priinstalovat a senzorem na pohyb co ma chranit disk pri
padu sem se zatim nezabyval - pouzivam jako prenosny PC, takze nekam donesu
zapnu - vypnu - odnesu. Ale rad bych to rozjel - nepodarilo se nekomu?

Vistu sem nahradil XPckama, protoze tam byla nejak tak nalita ze zadnej soft
nevidel na disku zadnou partition, tudiz nesla zmensit a rozdelit disk na
win, lin, data. Taky o spolehlivosti takto provozovaneho filesystemu sem mel
docela velke pochybnosti.

JDrozd
---