Castecny OT: Netbooky

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Září 24 20:33:56 CEST 2008

Zdravim,
  no taky jsem uvazoval o netbooku, assus ted i acer, ale kolega
mi to rozmluvil a doporucil mi toto
http://www.fujitsu-siemens.cz/products/notebooks/esprimo_mobile_u.jsp
je to sice vetsi nez netbook ale ne o tolik takova A4 trosku vetsi, je
to plnohodnotny stroj a cena v te zakladni vybave asi tak o
5000Kc. Dokonce lze k nemu koupit dock
asi teda kolem 3500Kc a je na nem lpt. Asuse ted kolega videl,
a rikal ze se ty aplikace neskutecne plazej, brouzdani asi ok, ale
cokoliv ostatni je trosku pomalejsi, samozrejme velikost a obcasna
prace asi super, ale ten siemens je preci jenom plnohodnotnej book.
Tady je bez OS
http://www.alza.cz/fujitsu-siemens-esprimo-u9200-d97245.htm
15183 Kc s dani
http://www.alza.cz/asus-eee-pc-1000h-cerny-black-d98504.htm
10708 Kc s dani zde jsou XP Home

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 24, 2008 8:13 PM
Subject: Castecny OT: Netbooky

Zdravim,
jelikoz me v praci neskutecne buzerujou se sluzebnim NB a nesmim na nem
mit zadne ani freeware aplikace rozhodl jsem se jim ho hodit na hlavu.

Vzhledem k mym pozadavkum na NB mi z toho vychazi netbook. Potrebuju
bezne veci na netu a aby mi na tom bezel kompiler o MikroE a palici soft
k Prestu od Asixu. Pripojeni na net Wifi i kabel.

Jak vypada situace na trhu - dnes jsem se odpoledne dival a zda se mi to
silene neprehledne. Ma smysl poridit neco uz ted nebo se vyplati pockat
anzto se ceka nejaka bomba na trhu?