Jak zmerit odpor 100M?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Září 24 20:23:13 CEST 2008

ale napisem, s tebou to nema nic spolocne. Si sice niekedy pekne odporny
ale zase az tak dobry nie si ze by som koli tebe zrusil cast seminara
:-) Si tolko nefandi :-)
Tento seminar, narozdiel od toho v Brne, nie je organizovany katedrou
radioelektroniky. Mal byt skor ponaty ako vseobecny seminar pre
technicky zalozenych ludi. Tuto cast sme po dohode s Richardom preto
vypustili. Namiesto toho cast o vysokofrekvencnych systemoch presunieme
niekedy pred vianoce ked pridem znova a urobim to ako specializovany
seminar, asi pod kridlami radioelektroniky.
b.