Open source a freeware [ Was: Open source programator ]

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Středa Září 24 18:41:15 CEST 2008

Ked kazdy si pod pojmom sloboda predstavi nieco ine.
Ak potrebujem do zariadenia pouzit PLC, tak je pre mna sloboda dat Siemens,
Omron ci Fatek podla ceny,  parametrov ci zelania zakaznika. Nie aby som
riesil cosi ako operacny system PC. PC je proste nastroj, ktory ma robit co
potrebujem.
Ak ma byt prejav slobody, ze pan Troller uz niekolko dni riesi otazku ako
naprogramovat EPROM, no neviem - neviem. Ze prednedavnom tu Jano Waclavek (a
pokial som pozorne cital tak marne) zhanal aspon obdobu PSpad pre Linux,
ozaj neviem co si mysliet. Predstavoval som si, ze hlavne programatorskych
editorov by malo byt pre Linux "more". Ved Linuxaci su predovsetkym
programatorska skupina ludi.  No kupodivu (zda sa) je to inak.

Pre mna je sloboda sa najskor rozhodnut pre nieco a az potom k tomu hladat
sw. A v svete windows to tak funguje.

                                                Milan  Mlynarčík