Open source a freeware [ Was: Open source programator ]

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Září 24 14:38:21 CEST 2008

Vite, kdyz uvazim moznosti, se kterymi srovnavaji cenu, tak se teda
vubec nedivim, ze je cena 'az na 10 miste'.
Kdyz nebudu mit soft, ktery potrebuju, je jasne, ze mne cena OS nezajima.
Kdyz si to nezvladnu nainstalovat sam == asi to musim nekomu zaplatit
- vracime se k cene
Kdyz mi to co 5 minut spadne, je jasne, ze mne cena nezajima (nechci to)
Kdyz nespulnuje system elementarni zaklady bezpecnosti, je jasne ze
mne cena nezajima.
Kdyz to na mem zeleze ani nespuslim...

To mohu dat do pruzkumu nasledujici otazky (jak je pro vas dulezita):
-cena
-barva pozadi
-provedeni loga OS
-dostupnost jazykove verze 'hantec'
a par podobnych a jak myslite dopadne vysledek?

Dalsi aspekt je vyber respondentu. Vzhledem k vysokemu IT povedomi
dotazovanych je celkem logicke, ze 'dokumentace' je pro ne dulezitejsi
nez 'support'
Marek