Zkusenosti s Arbitrary DDS Generators MATRIX MFG-2120A

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Září 24 14:29:38 CEST 2008

pouzivame generatory rovnakeho typu od agilentu (tie su akurat asi 5x
drahsie a bezia do 80MHz) a su to velmi uzitocne pristroje, aj do labaku
aj do masiny.
Pozrite si poriadne technicke specifikacie. Pisu napriklad ze sinus to
generuje do 10/20MHz, obdlznik do 10MHz a vsetko ostatne do 10kHz. To
nevadi?
Hrany pri obdlzniku to ma 25ns, pri 20MHz s periodou 50ns to tiez nie je
bohvie co. Treba sa pozret osciloskopom.
Pokial to chcete pouzivat ako arbitrary wave generator tak si overte v
akom formate a akym softwarom sa do toho da nahrat dany priebeh.
Takze tak... v kazdom priapde si podrbne prestudovat navod.
b.