Re: Re: Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Středa Září 24 13:39:36 CEST 2008

On Wed, 24 Sep 2008, Jan Waclawek wrote:

> Kazdopadne prezentujes pohlad uzivatela - pohlad tvorcu (aspon takeho
> kto chce mat uspesny produkt) musi byt trocha iny, sirsi, liberalnejsi.

Atisp vznikl pro me, abych mohl pracovat s jednocipy bez prehazovani cipu
mezi programatorem a aplikaci. Nic vic od toho neocekavam. Bud to nekdo
bude pouzivat nebo si to upravi podle sebe nebo to nebude pouzivat vubec
a bude si vesele klikat ve flipu, to je vsechno jeho vec ;-)

> PS. sukromne: Prosim Ta mohol by si mi preposlat mail z rana na [wek at
> efton dot sk] - omylom som si ho zmazal spolu s dalsim balastom z
> konfery ;-)  Dakujem.

OK, preposlano

Lada