Open source a freeware [ Was: Open source programator ]

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Září 24 13:33:48 CEST 2008

> a zbeznym pohledem vidim, ze pro32% dotazanych je cena dulezita (4 na
> stupnici 1..5)  a pro dalsich 25% nejdulezitejsi (5 na stupnici).
> Celkem to dava nadpolovicni vetsinu.
> Nesnazite se spis sirit nepodlozeny mytus Vy?
> Marek
Zdravím,
  ono je potřeba číst ten nejpravější sloupeček, který udává "skóre
důležitosti" té které otázky. A tam, ať to čtu shora nebo zdola, je to
skóre oněch 3.63, což je, nezlobte se na mne, skutečně druhá nejméně
důležitá věc, po které uživatelé Linuxu "jdou". Ačkoliv pro spoustu lidí
cena důležitá je, ty ostatní vlastnosti důležitost ceny výrazně převyšují.
Proto jsem rozporoval tvrzení, že "Linux si lidé pořizují kvůli nízké ceně".
Ano, roli to hraje, ale až na 10. místě rozhodovacího procesu :-).
  S pozdravem Pavel Troller