Re: Re: Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Středa Září 24 12:50:46 CEST 2008

On Wed, 24 Sep 2008, Michal HW wrote:

> V prikazovem radku si nedokazu predstavit:
> programu.exej 8051 -pojistky:ano -program.hex -soucet ne -vyrobni_cislo

To ale nemeni nic na tom, ze jini si to predstavit dokazi a dokonce to
pouzivaji :-)

Jak jsem uz psal, v Makefile mam neco jako:

upload: program.hex
         atisp /dev/ttyS0 program.hex

a v editoru mam F4 namapovanou na prikaz make upload. Nic si nemusim
pamatovat, vsechno funguje samo. Pro me to ma jeste vyhodu, ze "soubor
s projektem" je textovy Makefile, kde je hned videt, co se nastavuje.

Lada