Re: Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Středa Září 24 02:48:11 CEST 2008

... a fungovat to nebude  :-)
Lebo ako som spomenul minule, som sa (ci teraz Vy) pomylil v zapisani typu.
Ja tiez nie som zasadny odporca prikazoveho riadku. No vyber typu
programovanej suciastky z menu (ako sa to bezne v GUI robieva) ma vyhodu, ze
sa predide podobnym omylom. Vyberat typ takym hlupym sposobom ako ste
uviedli v tomto Vasom priklade (ten "mysaci") som este nevidel. To naozaj
nejaky programator ma tak ?

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "gatilo"

> PS.Neviem preco ste vypichli prave nastavenie serioveho portu - v
> tom programe je este dalsich asi 1000 poloziek co treba spravit a o com sa
mozme pohadat...
 A to vazne chcete 1000x klikat mysi ? Neni lepsi mit nastaveni v
 nejekem 89C2051.cfg a jen to natahnout ? To se jiste da udelat mysi pres
 nejake standardni file/open/*.cfg/89C2051.cfg/OK/Ano opravdu chci
 tento soubor otevrit v tomto programu a ne v MS fotoalbu/Toto
 upozorneni jiz priste nezobrazovat. :-)
 Ovsem napsat "l 95C2059.cfg" na cmdl mi prijde rychlejsi a jednodusi.
 Ale to je vec nazoru.