Re: Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Září 23 23:35:47 CEST 2008

 23.9.2008, 23:25:08

Navrhuji jednodusi experiment. Ja si od PC odpojim mys a vy
klavesnici. A kdo napise a odesle prispevek do konfery rychlej
vyhrava.

Mozna jsem to nenapsal dost jasne, netvrdim ze GUI musi byt s principu
horsi nez cmdl, jen rikam ze v nekterich exotickych pripadech proste
nepujde spustit nebo uzivateli nebude vyhovovat. Jenze prave tyhle exoticke
pripady by meli byt "cilovou skupinou". Typicky uzivatel totiz ma uz dnes na
vyber prehrsle jinych reseni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz