Open source programator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Úterý Září 23 18:07:25 CEST 2008

Možná by stálo za úvahu připojení hardware přes USB pomocí některého
obvodu FTDI. Knihovny pro tyto obvody jsou udělány tak, že se volají ve
Windows i Linuxu tytéž funkce, takže zdrojáky pro obě platformy jsou
téměř stejné. Loni jsem to zkoušel s FT245RL a nebyl žádný větší
problém. U té 245 je výhoda, že není nutné nastavovat baudovou rychlost.
Já bych se možná ujal toho GUI, tedy pokud nebudeme vyžadovat
internacionalizaci a hex editor. To zatím považuji za zbytečnou práci
navíc. Napsal bych to v Qt4 od Trolltechu - byla by to nativní v c++
napsaná aplikace, přeložitelná pod Linuxem i Windows. Za chvíli je zima
na krku, tak snad na to budu mít čas. Ovšem bude potřeba domluvit nějaký
interface, použitelný i pro command line.
Mrazík