Poraďte dobrý programátor *ROM/MCU

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Září 23 17:09:49 CEST 2008

Dobry den,

na programovanie EPROM a 87C51 (2051) mam postaveny programator
LUDIFLAP. Pripaja sa na paralelny port.
Ale ovladaci soft bol pod dosom a tahanie za nohu a vsetko casovanie
robil program.
Bohuzial ho teraz v internete neviem najst, len nefunkcne odkazy.
Takze zelezo by bolo, uz "len" napisat program. Ale to potom uz mozeme
siahnut rovno po tom jednocipe a nechat casovanie na nom.

Richard Kaliciak