Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Září 23 15:19:56 CEST 2008

Tak pre porovnanie pripojim odkaz na *uxovu imitaciu toho isteho (autor priznava inspiraciu Brayom), prosim porovnajte potencialnu pouzitelnost (nehovorim o uplnej degradacii funkcnosti tym, ze sa da vysielat len cely riadok po stlaceni ENTERu, co autor tvrdosijne presadzuje ako "feature" a nemieni sa toho vzdat):

http://cutecom.sourceforge.net/cutecom-0.14.0.png

No a este screenshot minicomu, pre ortodoxnych vyznavacov tazko pouzitelneho softwaru:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/5c/Minicom.png

Pouzitelny screenshot kermitu som nenasiel.

Pre porovnanie este screenshot Tera Term (Win):

http://www.softpedia.com/screenshots/Tera-Term-Web_3.png

wek