[OT] Koupim 2l tlakovou lahev min. 150baru

Holec Jiří jiri.holec@o2.com
Úterý Září 23 13:19:47 CEST 2008

Tyto 2l lahve si nechal kamarád atestovat tuším u hasičů (mohu zjistit) v Pardubicích a v plnírnách pro potápěče tam kde to umějí (někdo umí jenom 200) mu je foukají na 300 bez problémů.

Jinak CO2 je kapalný to by mělo jít "přelít" propan-butan taky přeléváme celkem běžně. Jenom se to musí dělat pomalu aby to nezamrzalo.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Tuesday, September 23, 2008 1:08 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: [OT] Koupim 2l tlakovou lahev min. 150baru

Jaky ze je problem s plnenim CO2? To uz mi nenaplni moji letitou lahev? :-(
V pripade, ze ne, jak velky je problem prepustit vetsinu CO2 z pronajate
lahve? Vzhledem k tomu, ze se jedna o zmenu faze, tak by IMHO melo stacit
propojit lahve primerenou trubkou, jednu ohrivat, druhou chladit a medium by
se melo premistit, ne? Jake je pouzito sroubeni na ventilu/kde sehnat?