Open source programator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Září 23 13:14:45 CEST 2008

>Ovsem co minicomu se tyce, to s Vami naprosto souhlasim, nemam tento produkt rad a nepouzivam jej. Jeho ovladani je na mne az prilis "high-level".

To nie je high level; to je zle. High level je nieco uplne ine.

>Nikdy si nemohu vzpomenout, jaka n-prsta kombinace klaves je potreba napr. na zmenu rizeni toku dat. Mym oblibenym komunikacnim packagem je jedine c-kermit,

Kermit... no to bolo pred 15 rokmi... nie, dakujem.

> na ktery nedam dopustit. Tam staci napsat "set flow-control xon-xoff" a jste doma :-) (a samozrejme lze vyuzit Tab-expanzi a otaznicek na poskytnuti
> napovedy).

No, lenze v tych normalnych terminaloch netreba ani pisat "set xxxx yyy zzz", a netreba ani tab-expanzia ani otaznicek; staci kliknut na prislusne okno alebo polozku v menu. Robi sa to len zriedkavo, takze si to netreba pamatat.

Verte mi, ze je to podstatne pouzitelnejsie pre drvivu vacsinu ludi.

A pripadne skuste si stiahnut ten DOSovsky soft od Elnecu a skuste sa v nom prehrabat a predstavit si, ze na toto vsetko treba Tab-expanziu a otaznicky...

wek