Open source programator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Září 23 12:31:00 CEST 2008

>Dobra. Uvedomuji si, ze znam jednoho cloveka, co vyviji i pro windows. Zkusim ho pozadat, zda (pokud to nekdy bude :-) ) by to tedy nezkompiloval.

Problem nie je v kompilacii - to zvladnem aj ja. Problem je v tom seriaku. AFAIK neexistuju spolocne kniznice a treba to napisat pre obe platformy osobitne, s nasledkami z toho vyplyvajucimi na vzajomnu "podobnost" oboch verzii a buducu udrziavatelnost.

Asi ste nepochopili moj zamer: chcem Vam ukazat, ze to naozaj nie je trivialny problem.

>Uh-hu. Tomu mam rozumet tak, ze budu muset jeste vyvinout cely firware pro ten geret, vcetne cukani za nozicky EPROM, odmerovani casu, zapinani/vypinani Vpp atd. ? Ale o tom nebyla v uvodu rec, to posouva celou vec do uplne jine roviny... Nebo to chapu spatne ?

Nie. Firmware do jednocipu pisem ja. Akurat ze si ho tam budete musiet nasypat presne tym istym protokolom. Nebojte sa, je to lahke a ide to aj v minicome (mimochodom dalsia ukazka zastaralo ovladaneho a mimoriadne tazkopadneho avsak nenahraditelneho Linuxovskeho softu).

wek