Poraďte dobrý programátor *ROM/MCU

Vladimír Pokorný v.pokorny@servotex.cz
Úterý Září 23 08:21:35 CEST 2008

Zdravím,
v práci používáme programátor GALEP-III  již 10 let ke vší spokojenosti.
Vadou na kráse je ne zrovna lidová cena ale vzhledem k tomu co dokáže
naprogramovat je akceptovatelná. V současné době již mají v nabídce
verzi 5. Přehled najdete na : http://www.conitec.com/english/past.php

S pozdravem,

Ing. Vladimír Pokorný

SERVOTEX přístrojová elektronika spol. s r.o.
Nová 1734
696 62 Strážnice

tel. 518 332 979
fax. 518 332 280