Porucha UPS Powerware 9120

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Září 22 22:43:31 CEST 2008

Tak kondenzatory jsem preventivne povymenoval a nic.

Jal jsem se promerovat polovodice a nasel jsem prorazenou diodu MUR460 u
toho ozahleho trafa a obvodu UC3843N - je vodiva obema smery. Dle DS je
to superrychla (50ns) schottky 600V/4A.
Otazkou je zda mohla odejit pokud byly vyschle elyty, ale zda se mi to i
mozne - jak se snazil ten IC dotahnout napeti tak postupne dochazelo k
jejimu pretezovani.
Prolezl jsem zasoby a nasel jen 6A10 coz je take shottka 1000V/6A. Kdyz
jsem ji tam dal tak to chvilku vypadalo ze to bezi - neozvala se chyba
"Charger failure". Nicmene za chvili smradek a bylo po ni.

Otazkou je zda se usmazila tim, ze nestihala nebo zda je nacateho jeste
neco, ale nic vic jsem uz nenasel.

Radek Vicek