soucastky

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Září 22 22:02:44 CEST 2008

Úplně stejnej případ jsou Holice. Každoročně tam jezdí pár nadšenců a
prodávaj tam úplný smetí např... starý bakelitový jističe, rozběhový
kondenzátory z dob Marie Terezie ,  žárovky na 110V,  červené lakované
výkonové odpory s úplně černými zoxidovanými vývody a spoustu dalšího
balastu, kterej vůbec nikdo nekupuje, protože to je ke všemu strašně
drahý. Já se tam přehraboval v těch odporech a našel jsem 47 ohmů/10W.
Ten člověk za to chtěl 100kč,  nakonec slevil na 5 kč, ale to už mě moc
nakrknul, tak jsem se ztratil.  Těchdle lidí je tam relativně dost a
myslí si, že na tom harampádí zbohatnou. Já když vidím co maj práce to
dostat z auta a pak to všechno zas naložit a odvést, říkám si, proč to
vlastně dělají...? Pro potěšení?