[OT] Koupim 2l tlakovou lahev min. 150baru

Holec Jiří jiri.holec@o2.com
Pondělí Září 22 15:16:07 CEST 2008

Věděl bych o jednom kompresoru na 70Atm. Když tak soukromě, jinak pro tyto tlaky bych si asi "doma" nic nestavěl. Maximálně kaskádu z atest. lahvý propojit ates. hadicí. V Chorvatsku je k vidění bunkr s posunutou střechou (několik tun betonu) po explozi potáp. lahve.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of j.Krajinka@seznam.cz
Sent: Monday, September 22, 2008 2:55 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: [OT] Koupim 2l tlakovou lahev min. 150baru

Kdyz tu je rec o tlakovych lahvich, zeptam se, je nejaka sance postavit kompresor pro plnici tlaky 150-200baru, nejde mi o plneni potapecskych lahvi, ale o moznost pouzit malou lahev a vysoky tlak jako pohon pro Airbrush.
Klasicky 8barovy komprosor mam, ale je to velke, pouzival jsem CO2, ale diky EU nebo spise buzerantum schovanym za EU zacina byt problem s plnenim a pak to docela leze do penez.

Jirka

>Dekuji za tip, prodejci jsem napsal,  sice mi neni jasne, jake na tom jsou ventily a zda je mozne lahve pouzit samostatne jako dve separatni, ale cena je dobra.
Netusite co pripadne stoji uzaviraci ventil na takovou lahev a kde ho sehnat?

Dekuji