MM5450/51 nebo ULN2003/2803

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Září 21 22:25:48 CEST 2008

Andy,

asi si nesledoval cely thread - pan kolega Hracek tam ma 100mm 7-segmentovky, a tie maju v segmente 4 LEDky v serii (a v bodke tusim len jednu alebo dve, pozor na to!). Navyse tie Kingbrighty podla mojich skusenosti maju ten ubytok o nieco vacsi; naviac to prevadzkuje v kostole (t.j. pri premenlivej teplote).

Inak mas pravdu - tradicne ak tam bolo tych 35 obycajnych "single" LEDiek, tak sa z 5V zdroja daval LM317 v plechu na poriadny chladic a nastavovalo tych asi 3.volakolko V.

wek