SMD vykonove rezistory

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Září 21 21:31:50 CEST 2008

V kusovce je to problem. Da se jich par sehnat z vyrazench HDD (
elektronika) ale u novejsich je to bida...
Ja jsem nakonec 0,1 ohmu vyresil 10 klasickymi  jednoohmovymi odpory
paralelne . Slo by pouzit i 10x 0,47 nebo 9 x 0,33 ohmu v
serioparalelním zapojeni.  Neni to o moc vetsi plocha, vyjde to levneji
a je to dostupne.  Videl jsem, ze to tak resi treba i v nabijeckach (
zakladnach  ) bezdratovych telefonu.
Pokud to osazuje stroj, neni co resit.