Kabel skrz plastove okno.

Milan Cizek cizek.milan@seznam.cz
Sobota Září 20 22:18:17 CEST 2008

> Mame skrz okno protazene kabely - telefonni a od wifi anteny.
> Monter provrtal ram a tou dirou kabely protahnul.
> Ted nam budou menit okna za plastova a doporucili nam,
> abychom si ty kabely protahli vedle ramu nejakou trubkou.
> Muzete mi neco pouzitelneho doporucit?

Ahoj, mam to resene beznym husim krkem. Kde mam jen 1 kablik (napr.
teplomer-cidlo), staci slaboucky (13mm prumer), jinak vetsi. Da se to v
klidu udelat az s novymi okny, jen odseknete, propichnete penu a pak
zazednicite cele okno.

Milan

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3457 (20080919)

http://www.eset.cz