parpixelova ciarka v lavom hornom rohu obrazovky

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Září 20 21:58:29 CEST 2008

toto je na dvoch roznych pocitacoch s roznymi monitormi. Uz bolo ale
potvrdene ze to robi icq.
Inak s tou breberkou sa mi stalo uz asi 3x. Taka mala svina, velkosti
asi dvoch pixelov. A neslo s nou nic urobit, nastastie si rozmyslela ze
chcipne na okraji takze mi neostal cierny bod v strede monitora :-)