Sirka pasma osciloskopu

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Září 20 20:39:14 CEST 2008

Trochu OT:

Ako sa moze zahriat pocitac, ved tam mas 8087, tam napchas byte, potom
double a vycitas double...

Inak, preco pisat dlhy riadok, ked to mozes napisat cez cyklus, kde najprv
vypocitas argument, potom sin a cele to kumulujes do pomocnej premennej...
Potom to mozes urychlit este inak, ale na to potrebujes vela RAM-ky.

A.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Saturday, September 20, 2008 7:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: Sirka pasma osciloskopu

Vykreslil to program, co jsem dělal jako ukázku k jedné úloze na kroužku
Visual Basicu. Myslím, že i tohle je pro něj docela úspěch. Jedná se pouze o

velmi hloupý zobrazovač průběhů zadaných funkcí.

Nadatlit tam "sin x+sin(3*x)/3+sin ... +sin(399*x)/399" byla i s použitím
"search and replace" docela fuška:-) A počítač se taky pěkně zahřál -
zobrazení první půlperiody (na druhou jsem nečekal) trvalo asi 5 minut:-)

PH

From: "balu@home" <daniel.valuch@orange.fr>
skuste tam strcit nejaky realny filter... Vysledky budu zaujimavejsie