sobotna OT: paranoia - prehrabaval som sa v pocitaci, bolo: poskodeny mail (alebo tak nejak)

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Září 20 12:18:46 CEST 2008

A nemůže to být nepoužitá část knihovny?
Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Jan Waclawek
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Saturday, September 20, 2008 11:53 AM
  Subject: sobotna OT: paranoia - prehrabaval som sa v pocitaci,bolo: poskodeny mail (alebo tak nejak)

  Tak kedze som si uz pozeral ten mime/base64, dal som si na kompe dal vyhladat subory, v ktorych sa vyskytuje retazec ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789+/ (najjednoduchsie je totiz base64 implementovat tak, ze sa vyraba index do tohoto retazca). A ze mi ich naslo spustu!

  Nepaci sa mi to preto, lebo ma nenapada ziadna ina aplikacia takehoto retazca nez na base64, a ziadna ina aplikacia base64 nez prijat a odoslat mail. No a nepaci sa mi, ze spusta programov co mam nainstalovanych, ocividne vedia prijat a odoslat mail, a nie su to mailery.

  Zasa som zostal znechuteny z tejto doby...

  wek