installation corrupt

JD jirkonf@seznam.cz
Sobota Září 20 11:37:44 CEST 2008

Ano, samozrejme, palati na vsechno krom AVG pro linux, ktere zatim v 8 verzi
nebylo vydano.

Zde mate dokonce moznost prevest stavajici 7.5 licencni cislo na 8.0, ale jde
to i bez toho (a zcela legalne).

http://www.grisoft.cz/90223

Zde jsou produkty 8.0 odpovidajici 7.5kovym:

http://www.grisoft.cz/faq.num-1148#faq_1148

JDrozd

---