OT: prisiel mi chybny mail

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Září 20 11:13:50 CEST 2008

Mno, tak som si to MIME, presnejsie, kodovanie base64 (RFC3548) pozrel - mate pravdu, kontrolny sucet tam nie je; ale na druhej strane sa v zakodovanom texte nemoze vyskytnut nic ine nez velke a male pismena, cislice, znaky "+" a "/" a na konci jeden alebo dva znaky "=" - a to je svojim sposobom tiez kontrola, aj ked dost slaba.

V mojom pripade islo prave o toto - namiesto "N" tam bolo (kvoli zmenenemu 1 bitu) "^", a ten znak sa v base64-zakodovanom texte nemoze vyskytnut.

To, ze v Microsofte nevedia, co je kontrola chyb, ma samozrejme neprekvapuje.

wek