LEDky

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Září 19 23:17:27 CEST 2008

Může to být čistě optický jev. Svítí více i když se na to díváte ze úhlu? Jestli ano, tak mají diody jiný vyzařovací úhel, to znamená že svítivost přechodu může být podobná, ale je optikou zúžena do menšího kužele, tak se jeví při pohledu zpředu jako více svítivá. Většinou to mají bílé a modré diody.

Pak to také záleží na materiálech. Jiné barvičky znamená použití jiných materiálů pro PN přechod, jiná svítivost ... Když je vymyslíte nějaké jiné, tak myslím zbohatnete. Nevím o užití barevných filtrů pro jiné barvy, jsou to příliš uzkopázmové frekvenční svazky.

ced