Digitalni osciloskop

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Září 18 20:35:30 CEST 2008

Pozri p.Fourier to cele teoreticky popisal. Rekonstrukcia obdlznika. Tvar
obdlznika, hrany, su vzdy nejake, rozlisenie tvojho AD, vacsinou 8 bit.
Mozes si to zacat kreslit. Podla toho co chces presne vykreslit a ako presne
to chces vyjde harmonicka. To by malo byt tych Tvojich 100MHz. Az potom
pridu ostatne tu spominane faktory.

A.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Thursday, September 18, 2008 8:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: Digitalni osciloskop

 18.9.2008, 20:10:57

Ale ja nechci merit s nekonecnou presnosti, uplne mi staci kdyz budu
merit nejak seriozne (to je vas vyraz).
Az do dnes jsem si myslel, ze pro ten muj 10MHz obdelnik mi na to
staci 100 MHz oscilak. Jenze 100/5 = 20, a nejak mam problem pripustit
ze 20MHz je nejvyssi harmonicka 10MHz obdelniku.
Takze jakou sirku pasma musi mit osciloskop (pro jednoduchost uvazujme
analogovy) aby seriozne zmeril 10 MHz obdelnik.
Nebo jeste jinak, Jak se urci, ne-marketingove a ne-teoreticky, ktera
harmonicka je tou nejvyssi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz