OT: acer ntb - ma nekdo backup systemu?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Září 18 18:21:42 CEST 2008

Dobrý den,

můj dvorní servisák veteránů o prázdninách pustil na notebook nějaké děcka a
ti mu ho tak zasvinili, že po připojení na net po chvilce má slušný in/out
(aktualizace vypnuté) a ani browser nenačte žádnou stránku. AdAware tam toho
našel spousty, ale nejde to odstranit. V Obnovení systému je pusto a
prázdno, takže ani to mi nepomůže.

Je to Acer Travelmate 4060 a pokud v programfiles (v menu už není) vydoluji
acerovu utilitu na obnovu (nějaké to recovery), zadám že chci obnovit systém
na factory default, jen rebootuje a je vše při starém. Zálohu čistého
systému na CD/DVD samozřejmě nemá. Ta 3GB skrytá partišna na disku je, má
něco přes gigo a půl dat, ale zkopírovat do C: mi nějak nejde.

Máte tu čistou zálohu někdo a byl byste ji ochoten někam vystavit či za
nějaké útrpné ji poslat? Má tam XPhome v acerové úpravě.

Děkuji, J. Lukeš

PS: původně jsem mu tam chtěl dát linuxe, ale má nějaký účetní soft a softy
na auta, které nevím jestli by tam jely. Mimochodem, kuchal zrovna
převodovku z peugeota 407 své účetní, na pětce vylámané zuby a zakousnutá
zpátečka jedním úlomkem, že na ten výkon motoru ty převodovky nejsou vůbec
stavěné, ani kdyby byly z devitkové oceli. Nová převodovka jen za 96000. Ze
šrotu za dvacetinu.