Digitalni osciloskop

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Září 18 15:43:35 CEST 2008

no od toho sme inzinieri aby sme riesili technicke problemy :-)
Zalezi to pripad od pripadu. Bud jednosmerne napatie, alebo sinusovy
signal ktory vieme odmerat meracom vykonu s lepsou presnostou aku
ocakavame od osciloskopu alebo ine... Vzdy zalezi od konkretnych
podmienok. Ale ako som uz spominal merania osciloskopom su viacmenej
orientacne. Sice sa to vyrazne vylepsilo s prichodom novych digitalnych
modelov od renomovanmych vyrobcov, ale zakladne pravidlo je neverit
slepo tomu co ukazuje pristroj a rozmyslat. Ako som uz vela krat vravel
pri prednaske na temu vektorove analyzatory VF sieti pristup "ukazuje to
pristroj za 3 miliony tak to musi byt tak" je velmi nebezpecny :-) A mam
pocit ze cim drahsi pristroj tym viacej clovek presne nevie co meria :-))
b.