installation corrupt

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Září 18 12:37:56 CEST 2008

Ja bych se nedivil ani skvelemu AVG... Ten antivir me tak neskutecne
s..e - mame to v praci a s kazdou versi je to horsi a horsi. Navic mi
zacal s verzi 7.5 zahadne padat system - tedy on nepada, ale jen nic
nedela - vytizene CPU na 100% nejdou sestrelit zadne procesy a podobne
speky. Vytizeni PC pri kontrole je strasne a pri kazde aktualizaci chce
restart PC.
Doma mam NOD32 a krome zachyzenych viru a infiltraci o tom systemu vubec
nevim.

Radek Vicek