[OT] Afrika (bylo: Eko elektrarny)

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Září 17 22:58:09 CEST 2008

 17.9.2008, 22:49:45

 Oni se do te situace nijak nedostali, oni v ni byli vzdycky.
 Ani v africe netrpi hladem vsichni. A ani ve "vyspelych" zemich
 nebyvali vzdy vsichni siti. To ze nikdo netrpi hladem je i v evrope
 docela  nova vymozenost. Napr. moje babicka jako dite trpela hladem
 docela dost. A to slo o stredni evropu na prelomu 19-20 stoleti.
 Do afriky tento pokrok jeste nedorazil.
 A k tomu pripoctete jeste vykyvy spusobene osvicenosti ci tuposti a
 chamtivosti toho kdo zrovna vladne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz