4x potíž s Windows XP

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Středa Září 17 20:53:03 CEST 2008

Foxit je rozhodně nejrychlejší varianta .. bohužel má taky spoustu
omezení a mimo jiné i chyb. Mám nainstalován poslední AR a foxit kdoví
ze kdy .. textové pdf zásadně ve foxitu, 3D projekce a věci, co foxit
nezvládne, holt v AR.

Co se týče zástupců, explorer se občas někdy šprajcne a nedělá, co by
měl. Nepřišel jsem na to, čím to je, někdy mi pomůže restart, jindy
prostě musím počkat pár dnů a přestane to. Možná nějaká běžící aplikace,
nebo cokoliv. Každopádně zástupce si kopíruju stylem přetažení pravým
myšítkem ze start nabídky na plochu a odsud kamkoliv jinam. Ad můj
problém, zkoušel jsem antispyware, antiviry, ale vycházím na prázdno.
Poslední dobou se mi navíc stává, že si po restartu widle změní schéma z
klasického (98 skin) na XP. Je celkem opruz to vždy měnit, ale taky
pátračka vychází zatím naprázdno (sranda je, že se to nestává pokaždé).

T.V.