Doporucte osciloskop?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Září 17 19:50:31 CEST 2008

Reaguju pres odpoved pana Jancury, Vas mail mi zatim neprisel.
Psal jsem to tak, jak jsem obdrzel ten mail. Zitra ho mohu preposlat,
mam jej na jinem PC. Ze maji slevy 50% a byly tam i originalni ceny,
samo ze dvojnasobne.

Ty ceny po "sleve" jsou stejne jako ty na webu v mem odkazu. Ale ted
jsem nasel mail z 20.9.2006 a tam nabizeli HDS1022M za 16900 Sk. Ted je
za 11 267 Sk a to je uz z "50-ti procenti slevou". Proti te cene z roku
2006 je nizsi o 33%.

Urcite mam i dalsi maily od RLX vcetne tech na osciloskopy OWON. Muzu se
zitra podivat, jake ceny nabizeli nedavno.

MH