4x potíž s Windows XP

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Září 17 18:44:00 CEST 2008

Hezky vecer,

    prechazet na jiny operacni system nebudu, techto par malickosti mne
k tomu neprinuti. Moc dekuji za vsechny rady, na to USB se zitra vrhnu.

    Jinak dela mi to Acrobat 8, zitra tam chci dat verzi 9 jelikoz je
nesrovnatelne rychlejsi. Zatim co prohlizeni PDFka ve vrzi 8 je utrpeni,
tak ve verzi 9 je to radost. FoxitReader jsem zkousela, ale ze by to byl
nejaky zazrak... no je to vec nazoru.

    Na Eagla take juknu, uvidim jak to pujde. Jinak pruzkumnik obe
pripony vidi a po kliknuti na ne se pta, v cem to ma otevrit.

    Na pocitaci mam administratorska prava, jde o to, ze kdyz vezmu
zastupce pravym tlacitkem (ackoli ve skutecnosti levym), tak se mi
nezobrazi nabidka, proste s tim nic neudelam. Zastupce zastupcu nedelam,
napsala jsem to ponekud nestastne. V nabidce si neco vyberu, kliknu
pravym mysitkem a pretahnu. Z menu pak vyberu "Kopirovat sem". Jenze to
prave z nabidky Start nejde udelat. Asi to bude nekde v bezpecnostnich
nastavenich, ale ja nevim jak by se to tak mohlo asi jmenovat.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz