[OT] Afrika (bylo: Eko elektrarny)

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Středa Září 17 18:06:05 CEST 2008

Dobrý den,

Opověď je podle mě v kvalitní lékařské péči která se do afriky dostala.
Dříve byla například kojenecká úmrtnost daleko vyšší a pokud měla žena 10
dětí, přežili často jen dvě.
Koneckonců podobná situace byla u nás ještě před několika staletími.
Rozdíl je že u nás došlo k průmyslové revoluci co zajistila jídlo pro
zvyšující se populaci 19 století, v Africe k takové revoluci na většině
území ještě ani nedošlo. Navíc většina půdy v Africe není vhodná pro
intenzivní zemědělství(červenozemně, polopouště a podobně)

Zdeněk