Hybridni auta

Vláďa Anděl vaelektronik@vaelektronik.cz
Středa Září 17 17:43:32 CEST 2008


Náhodou, Pickup v Raškovicích, pro který udělali speciální baterky :-) (max. 
poměr energie/hmotnost, ošidili kalový prostor a prostor pro zásobu 
elektrolytu takže se to muselo furt dolívat a nikdo s tím nechtěl jezdit) 
jezdil s novinářema na Lysou horu a cestou zpátky si zase trochu baterky 
dobil. Jinak po rovině měl dojezd 80 km při rychlosti 90 km/hod. Ale NiCd 
baterky co tam měli, jsou horší na poměr energie/hmotnost než olovo a Li-on 
jsou zase o dost lepší. Jinak Li-on se prý nepoužívají kvůli vysoké 
hořlavosti. Ty nové Li-on se železem mají být nehořlavé a snad s 
dvojnásobnou energií/kg.
Anděl

----- Original Message ----- 
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 17, 2008 7:11 AM
Subject: Re: Hybridni auta


2008/9/17 Tomáš Koželuh <mr.death@ipq.cz>:
> To by mě docela zajímal poměr mezi množstvím aut, která by denně najezdila
> maximálně oněch 300km a aut s potřebou vyššího dojezdu.

Auto na dlouhý štreky to asi nebude, ale například moje soukromý auto
najede tak 400km za měsíc ;)

300km dojezd by nebyl špatnej, současný elektromobily maj dojezd kolem
100km a to je zoufalizmus, to se hodí tak na rozvážení krmení v
zoologický zahradě.

Pavel Kadečka.
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list