[OT] Afrika (bylo: Eko elektrarny)

Miroslav Kalina miroslav.kalina@styrax.cz
Středa Září 17 16:41:43 CEST 2008

Bílí otrokáři sice zotročovali černé, ale Ti černí pak měli vždycky co do
huby. Ne jako teď, kdy z Jihoafrické republiky vyhnali bílé farmáře,
zkonfiskonali jim farmy, černí je vyplenili a tak teď nemají co žrát....
M.Kalina

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of JD
Sent: Wednesday, September 17, 2008 4:39 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Afrika (bylo: Eko elektrarny)

No, dobra otazka, odpoved je podle me prakvapive jednoducha - obyvatelstvo
afriky bylo zotroceno a v podstate doted otrokarstvi na nekterych mistech
(byt asi nezakonne) stale trva. Neni divu, ze lide zijici po staleti v
nelidskych podminkach, se kterymi bylo/je zachazeno jako s vecmi se chovaji
odlisne (nez lide zijici v "prepychu" treba v evrope) a vzhledem k
nevzdelanosti naroda na nem v podstate nelze postavit fungujici ekonomiku a
z teto situace se dostat.

Vinu tedy vidim bohuzel na strane bylich otrokaru, kteri si timto zpusobem
"mastili kapsu"... A sme zase u penez, kolobeh se uzavira.

Nejake info viz treba http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/142253-otrokarstvi

JDrozd
---