Doporucte osciloskop? // ETC

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Září 17 14:15:12 CEST 2008

Vzpomnel jsem si ze jsme tu tohle tema uz probirali. Bylo to tema
"cinsky osciloskop" v lednu letosniho roku. Myslim ze tam bylo informaci
dost i kdyz se je pravda ze par veci se za tu dobu trosku vyvinulo. K
Rigolu 1102CD (koupeny v USA) jsem tam psal toto
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2008-January/105727.html

Tosa